خدمات آنلاین و تعمیرات در منزل

خدمات آنلاین و تعمیرات در منزل

یکی از چالش‌هایی که هر شخصی در زندگی با آن مواجه می‌شود استفاده از خدماتی نظیر تعمیرات است. در هر خانه‌‌ و مکانی تجهیزات و زیرساخت‌هایی وجود دارد که ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. پیش از گسترش اینترنت و پلتفرم‌های آنلاین، در زمان مواجه با چنین مشکلاتی افراد به تعمیرکارها مراجعه کرده و از خدمات آن‌ها استفاده می‌کردند. امروزه با روی کار آمدن پلتفرم‌های آنلاین هر کسی در هر مکانی می‌تواند تقاضای استفاده از خدمات را ثبت کند و در کمترین زمان با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره ببرد.

پلتفرم ارائه خدمات و تعمیرات آچاره

 آچاره  یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارائه خدمات آنلاین است. شما می‌توانید به راحتی در آچاره هر نوع خدمتی را که نیاز دارید ثبت کنید تا ارائه دهنده‌گان این خدمات با مراجعه به خانه یا محل کار شما، مشکل را رفع کنند.

تعدادی زیادی از اشخاص و شرکت‌‌های ارائه دهنده خدمات در آچاره ثبت شده‌اند. این افراد احراز هویت شده و مهارت آن‌ها سنجیده شده است تا شما با خیال راحت کارهایتان را به ایشان بسپارید. حوزه‌های فعال در آچاره شامل تمیزکاری و نظافت، امور ساختمان، تعمیرات اشیا، اسباب کشی و حمل بار، خدمات خودرو، سلامت و زیبایی و خدمات سازمانی می‌باشد.

ثبت سفارش در آچاره

ثبت سفارش در آچاره

آچاره یک سامانه است که در یک سوی آن تعمیرکاران و کارشناسان هستند و در سوی دیگر آن کاربرانی که می‎خواهند از خدمات ایشان استفاده کنند. در صورتیکه در امور موجود در دامنه کاری آچاره مهارت دارید می توانید به عنوان کارشناس در این پلتفرم ثبت نام کرده و فعالیت کنید. در صورتیکه نیاز به خدمات دارید می توانید با مراجعه به سایت آچاره این خدمات را سفارش دهید.

گام اول این است که شهر یا مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس باید جستجو کنید که چه خدماتی نیاز دارید. مثلا ممکن است شما به سرویس کولر نیاز داشته باشید یا برقکاری خانه شما دچار مشکل شده باشد. به راحتی می‌توانید این خدمات را در آچاره پیدا کنید. آچاره در مورد خدمتی که مورد نظر شماست اطلاعات خوبی در اختیار شما خواهد گذاشت و می‌توانید لیست کارشناسانی که در محدوده مکانی شما این خدمات را ارائه می‌دهند مشاهده کنید. شما این امکان را دارید که براساس مهارت‌ها، امتیاز و نظر سایر کاربران کارشناس مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس زمان مراجعه را انتخاب می‌کنید و کارشناس در زمان مورد نظر شما به آدرس شما مراجعه و مشکل شما را رفع خواهد کرد. در تمامی مراحل سفارش، پشتیبانی آچاره به شما کمک می‌کند تا تجربه خرید بهتری داشته باشید.

کدتخفیف آچاره در دیجی‌پون

دیجی‌پون برای کاربران خود از آچاره کد تخفیف گرفته است. این کد تخفیف به مبلغ 100 هزار تومان برای خریدهای بالاتر از 1 میلیون تومان بوده و روی همه خدمات این سامانه اعمال می‌شود. برخلاف خیلی از کدهای تخفیف که روی محصولات خاصی هستند، این کد تخفیف برای هر سفارش شما از آچاره قابل استفاده است.

در صورتیکه کدتخفیف آچاره را دارید. ابتدا وارد سایت  دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف آچاره را مشاهده می کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کدتخفیف خود را مشاهده و از آن در سفارش آنلاین از آچاره استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف آچاره را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

کد تخفیف آچاره 3 ماهه بوده و می توانید هر زمان تا پایان این سه ماه از آن استفاده کنید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید خدمات نظافتی و تعمیرات شب عید خود را با بهترین قیمت از مجرب‌ترین کارشناسان دریافت کنید.