بازی نیم نهایی و فینال

تور بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2023 قطر

هیجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در حال برگزاری در قطر می‌باشد. 24 تیم از جمله ایران در این رقابت‌ها حضور دارند. تیم‌های فوتبال قطر، تاجیکستان، چین، لبنان، ایران، امارات، فلسطین، هنگ کنگ و سایر کشورهای آسیایی در این دوره با یکدیگر برای جام قهرمانی مسابقه داده‌اند. ایران در این دوره در گروه C با امارات، فلسطین و هنگ کنگ هم گروه و البته تا این لحظه سرگروه می‌باشد. فوتبال در کل دنیا و در ایران جایگاه ویژه‌ای دارد. ایرانی‌ها همیشه از تیم ملی ایران حمایت کرده و در بازی‌ها حضور پر رنگی در ورزشگاه داشته‌اند.

بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2023 به دلیل برگزاری در قطر فرصت خوبی برای همه ایرانی‌های فوتبال دوست است تا به صورت حضوری و در ورزشگاه تیم ملی فوتبال ایران را تشویق کنند. با توجه به استقبال گسترده مردم، تور بازی‌های جام ملت‌های آسیا فرصت مناسبی هست که بدون دغدغه بلیط و ویزا و اقامتگاه در این بازی‌ها حضور داشته باشید. بهروز گشت این امکان را با ارائه بهترین تورها فراهم کرده است.

 فروشگاه هایپراستار

آژانس مسافرتی بهروزگشت

یکی از آژانس های برتر در صنعت گردشگری ایران، بهروز گشت است. بهروز گشت در سال 1376 تاسیس شده و با ارائه بهترین خدمات و امکانات سفر خاطره خوبی مشتریان خود به جا گذاشته است. بهروز گشت دارای مجوز بند الف و بند ب بوده و کلیه تورهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. آژانس مسافرتی بهروز گشت در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه فرخی، شماره 1769 واقع شده است و شماره تماس آن 88919091 – 021 و 88904041 – 021 می‌باشد.

تور بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2023 قطر

تورهای بهروز گشت برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا تنوع زیادی دارد تا هر شخص بتواند براساس تاریخ و شرایط مورد نظر خود برای این سفر اقدام کند. این تورها با همکاری قطرایرویز و با بهترین امکانات اجرا می‌شوند. شما می‌توانید این تورها را با کدتخفیف دیجی‌پون به میزان 1 میلیون و 500 هزار تومان ارزان‌تر تهیه کنید. توجه داشته باشید که مهلت استفاده از این کدهای تخفیف تا 15 بهمن ماه 1402 می‌باشد.

تور بازی یک هشتم جام ملت‌های آسیا

این تور به مدت 3 شب و 4 روز از 10 ام تا 13 ام بهمن اجرا می‌شود. پرواز رفت و برگشت آن با قطرایرویز بوده و اقامت آن در هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌باشد.

تور بازی یک هشتم

تور بازی یک چهارم جام ملت‌های آسیا

این تور به مدت 3 شب و 4 روز از 12 ام تا 15 ام بهمن اجرا می‌شود. پرواز رفت و برگشت آن با قطرایرویز بوده و اقامت آن در هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌باشد.

تور بازی چهارم

تور بازی نیمه نهایی و فینال جام ملت‌های آسیا

این تور به مدت 5 شب و 6 روز از 17 ام تا 22 ام بهمن اجرا می‌شود. پرواز رفت و برگشت آن با قطرایرویز بوده و اقامت آن در هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌باشد.

تور بازی نیمه نهایی

تور بازی نیمه نهایی و فینال جام ملت‌های آسیا

این تور به مدت 4 شب و 5 روز از 18 ام تا 22 ام بهمن اجرا می‌شود. پرواز رفت و برگشت آن با قطرایرویز بوده و اقامت آن در هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌باشد.

تور بازی نیمه نهایی

تور بازی فینال جام ملت‌های آسیا

این تور به مدت 2 شب و 3 روز از 19 ام تا 21 ام بهمن اجرا می‌شود. پرواز رفت و برگشت آن با قطرایرویز بوده و اقامت آن در هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌باشد.

تور بازی فینال

تور بازی فینال جام ملت‌های آسیا

این تور به مدت 3 شب و 4 روز از 19 ام تا 22 ام بهمن اجرا می‌شود. پرواز رفت و برگشت آن با قطرایرویز بوده و اقامت آن در هتل‌های 4 و 5 ستاره می‌باشد.

تور بازی فینال

کد تخفیف تور بازی های جام ملت های آسیا

دیجی‌پون با همکاری آژانس مسافرتی بهروز گشت مبلغ 1 میلیون و 500 هزار تومان برای خرید و استفاده از تورهای بازی‌های جام ملت‌های آسیا تخفیف ارائه می‌کند.

در صورتیکه این کد تخفیف را دارید با ورود به سایت دیجی پون می‌توانید از آن استفاده کنید. در اینجا کافی است شماره موبایل خود و کد تایید دریافتی را وارد کنید تا داشبوردتان را ببینید. همه کدهای تخفیف شما در داشبورد قرار دارند.

تور بازی فینال

دیجی پون به شما این امکان را می‌دهد که از کدهای تخفیف خود استفاده کنید یا آن‌ها را برای فروش بگذارید. برای استفاده از کد تخفیف تور بازهای جام ملتهای آسیا به دفتر آژانس مسافرتی بهروز گشت مراجعه کنید و این کدتخفیف را به مسئول پذیرش نشان دهدید تا از تخفیف 1 میلیون و 500 هزار تومانی آن بهره‌مند شوید. در صورتیکه می‌خواهید کدتخفیف تور بازی‌های آسیایی‌تان را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید. هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید. با استفاده از کد تخفیف تور بازی‌های آسیایی قطر در این رویداد جذاب شرکت کرده و سفر خوب و خوشی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.