کد تخفیف خرید پوشاک آویشن

کد تخفیف خرید پوشاک آویشن

همه افراد دوست دارند که سال نو را با لباس‌های جدید آغاز کنند. در روزهای قبل از عید نوروز بازار خرید لباس و پوشاک شلوغ است. پیدا کردن لباس با کیفیت با قیمت مناسب موضوع مهمی است. تولید کنندگان پوشاک زیادی در ایران وجود دارند. برندهای مختلف تلاش می‌کنند پوشاک متفاوتی را برای همه سلیقه‌ها ارائه دهند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند.

صنایع پوشاک آویشن

صنایع پوشاک آویش در سال 1362 در شهرستان قائم شهر شروع به کار کرد. آویش اکنون در کل ایران نه شعبه فعال دارد که پوشاک و خدمات خوبی را ارائه می‌کند. این شرکت با سابقه بالا، توانایی تامین پارچه‌های باکیفیت بالا را داشته و می‌تواند پوشاک را به هر تعداد ارائه کند.

آدرس فروشگاه پوشاک آویشن

تهران - خیابان قائم مقام - بالاتر از میدان شعاع - نبش کوچه بیستم - فروشگاه پوشاک آویشن

محصولات آویشن

محصولات فروشگاه آویشن

این فروشگاه محصولاتی چون کت و شلوار، کاپشن، تی شرت و سایر پوشاک را عرضه می‌کند. کت و شلوار یکی از اصلی‌ترین لباس‌هایی هست که هر آقایی به آن نیاز دارد. کت و شلوارهای آویش از پارچه مرغوب فاستونی ترک تهیه شده اند. این کت و شلوارها رنگ بندی و سایز بندی مختلف دارند. تی شرت‌های آویش از جنس نخ پنبه و در طرح‌ها و رنگ‌ها و سایزهای مختلف ارائه شده و در دسترس خریداران هستند.

کد تخفیف خرید از فروشگاه آویشن

فروشگاه پوشاک آویشن به کاربران دیجی‌پون کد تخفیف 20% برای همه خریدها داده است. این کد تخفیف برای تمامی خریدهای شما از فروشگاه آویشن است و فرقی نمی کند که کدام یک از محصولات را با چه قیمتی انتخاب کنید.

در صورتیکه کد تخفیف خرید پوشاک آویشن را دارید. با مراجعه به سایت دیجی پون و ورود به حساب کاربری‌تان می‌توانید این کد را مشاهده کنید.

فروشگاه آویشن

دیجی پون به شما این امکان را می‌دهد که از کدهای تخفیف خود استفاده کنید یا آن‌ها را برای فروش بگذارید. برای استفاده از کد تخفیف خرید پوشاک آویشن به فروشگاه آویشن واقع در تهران - خیابان قائم مقام - بالاتر از میدان شعاع - نبش کوچه بیستم مراجعه کنید و این کدتخفیف را به صندوق دار نشان دهدید تا از تخفیف 20 درصدی آن بهره‌مند شوید.

در صورتیکه می‌خواهید کدتخفیف آویشن را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

با استفاده از کد تخفیف پوشاک آویشن می توانید با هزینه کمتری لباس عید خود را بخرید، همچنین این کد تخفیف فرصت خوبی است تا بتوانید برای دوستان و آشنایان‌تان لباس هدیه بگیرید و آن‌ها را خوشحال کنید.