کدتخفیف ازکی

کد تخفیف ازکی در دیجی پون

بیمه یکی از مهمترین خدماتی است که در هنگام حوادث و مشکلات می تواند به کمک ما بیاید. بیمه ها انواع مختلف دارند، بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، امول و مسئولیت.

یکی از انواع بیمه، بیمه درمانی است. بیمه درمانی به ما کمک می کند تا در هنگام بیماری از عهده هزینه های درمان مان بر بیاییم. بیمه های درمانی به دو دسته پایه و تکمیلی تقسیم می شوند. بیمه پایه تا حدی هزینه های درمان را پرداخت می کند اما در برخی موارد مانند دندانپزشکی، بینایی و بستری نمی تواند هزینه ها را به طور کامل پوشش دهد. در این موارد با استفاده از بیمه درمان تکمیلی می توانیم در هنگام بحران شرایط را مدیریت کنیم و به خود و خانواده مان این اطمینان را بدهیم که از نظر مالی مشکلی پیش نیاید. بیمه های درمان تکمیلی انواع مختلف دارند:

  • بیمه درمان تکمیلی گروهی
  • بیمه درمان تکمیلی خانواده
  • بیمه درمان تکمیلی انفرادی

بیمه درمان تکمیلی گروهی

این نوع بیمه معمولا برای سازمان ها، کارگاه ها یا مجموعه ها تهیه می شود. در این حالت مدیران سازمان یا گروهی از کارمندان تصمیم می گیرند که برای خودشان بیمه درمان تکمیلی تهیه کنند. در این حالت هزینه پرداختی کمتر خواهد بود و بیمه شده ها می تواند افراد تحت تکفل خود مانند اعضای درجه یک خانواده شان را نیز تحت پوشش بیمه قرار دهند.

بیمه درمان تکمیلی خانواده

در این نوع، یک خانواده برای کل اعضای خود بیمه تهیه می کند، مادر، پدر، فرزندان و همسر کسانی هستند که یک شخص می تواند تحت پوشش بیمه قرار دهد.

بیمه درمان تکمیلی انفرادی

هر شخصی می تواند روی بیمه درمانی پایه خود، بیمه درمان تکمیلی هم داشته باشد. در این حالت هزینه پرداختی اندکی بیشتر خواهد بود. با این حال به هر شخص این امکان داده می شود تا براساس نیاز و شرایط جسمی و مالی اش بیمه درمان تکمیلی داشته باشد.

برای خرید بیمه درمان تکمیلی روش های متفاوتی وجود دارد. این روزها شرکت ازکی به عنوان یکی از بهترین شرکت های مقایسه و خرید بیمه آنلاین به همه افراد کمک می کند تا بتوانند بیمه های درمان تکمیلی را مقایسه کرده و بیمه ای که برای شان مناسب است را تهیه کنند.

ازکی طرف قرارداد همه شرکت های ارائه دهنده بیمه تکمیلی است. با مراجعه به سایت ازکی می توانید تمامی بیمه های درمان تکمیلی موجود را ببنید و از همه مهم تر آن را با هم مقایسه کنید.

کدتخفیف ازکی
بیمه درمان تکمیلی انفرادی ازکی در دیجی پون

کدتخفیف 200 هزارتومانی فقط در دیجی پون

شرایط بیمه مورد نظر، هزینه آن، موارد تحت پوشش، سقف پوشش و سایر شرایط آن را مشاهده کنید بیمه مورد نظرتان را بدون مراجعه به هیچ مرکز و دفتری به سادگی به صورت آنلاین تهیه کرده و قرار آن را درب منزل دریافت کنید.

در حال حاضر با خرید و فروش کدهای تخفیف دیگر بصورت خودکار میتوانید کدتخفیف بیمه درمان تکمیلی ازکی را از دیجی پون دریافت کنید