بیمه شخص ثالث ازکی

بیمه شخص ثالث ازکی

تصادفات خودرو حوادث دلخراشی هستند که همه روزه رخ می‌دهند. یکی از مسائلی که در هنگام تصادف می‌تواند شرایط حادثه را پیچیده کند، خسارات مالی و جانی ناشی از آن است. به همین دلیل قانون‌گذار بیمه شخص ثالث را برای همه خودروها اجباری کرده است. بیمه شخص ثالث یک قرارداد میان شرکت ارائه کننده بیمه و مالک خودرو است که خسارت‌های مالی و جانی حاصل از تصادف خودرو را پوشش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که مالک خودرو بتواند در صورت وقوع حادثه هزینه‌های آن را پرداخت کند. همچنین بیمه خسارت‌های جانی رانندهِ مقصرِ حادثه وجود دارد که بیمه حوادث نامیده می‌شود و به همراه بیمه شخص ثالث صادر می‌گردد.

خرید بیمه شخص ثالث ازکی

این روزها با توسعه اینترنت و پلتفرم‌های آنلاین، خرید بیمه خیلی ساده‌تر از قبل شده است. یکی از سامانه‌هایی که بیمه را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد شرکت ازکی  است. ازکی یک پلتفرم آنلاین است که در آن شرکت‌های بیمه‌گر بیمه‌های خود را ارائه می‌دهند. همچنین افرادی که نیاز به بیمه دارند می‌توانند در پلتفرم ازکی به راحتی بیمه مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را بخرند.

ازکی

ازکی با شرکت‌های بیمه زیادی همکاری می‌کند. از جمله بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه معلم، بیمه دانا، بیمه پارسیان، بیمه پاسارگاد، بیمه سامان، بیمه ملت، بیمه رازی، بیمه البرز، بیمه سرمد و سایر شرکت‌های بیمه در سایت ازکی بیمه‌های خود را ارائه می‌دهند. این بیمه‌ها شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر، بیمه مسافرتی، بیمه درمان تکمیلی و سایر انواع بیمه می‌شود.

خرید بیمه شخص ثالث ازکی

اگر مالک خودرو هستید، باید بیمه شخص ثالث داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ازکی از منو بیمه‌ها، بیمه شخص ثالث خودرو را انتخاب کنید. در این‌جا باید پلاک خودرو و کد ملی صاحب پلاک را وارد نمایید. سپس می‌توانید بیمه‌های ارائه شده در ازکی را مشاهده کرده و براساس شرایط آن‌ها و نیاز خودتان یکی از بیمه‌ها را تهیه کنید.

کدتخفیف خرید بیمه شخص ثالث ازکی

دیجی‌پون برای کاربران خود کد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث ازکی  ارائه می‌دهد. در صورتیکه کدتخفیف بیمه شخص ثالث ازکی را دارید. ابتدا وارد سایت دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف ازکی را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کد تخفیف ازکی خود را مشاهده و از آن در خرید آنلاین بیمه شخص ثالث ازکی استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف ازکی را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در  فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

در صورتیکه کد تخفیف ازکی را به مبلغ 10 درصد ارزش آن در سایت قرار دهید، دیجی‌پون به صورت اتوماتیک آن را از شما خریداری خواهد کرد.

این گارانتی تضمین خرید دیجی‌پون برای شماست.

کد تخفیف ازکی 3 ماهه بوده و می توانید هر زمان تا پایان این سه ماه از آن استفاده کنید. این کد تخفیف بر روی اولین خرید شما از پلتفرم ازکی اعمال می‌شود. در واقع اگر با شماره همراهی که تابحال از این پلتفرم خرید نکرده است، خرید را انجام دهید، می‌توانید از این تخفیف بهره‌مند شوید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید وسیله نقلیه خود را به راحتی با استفاده از پلتفرم ازکی و با هزینه پایین‌تر بیمه کنید تا در صورتیکه خدای نکرده دچار حادثه شدید بتوانید از عهده هزینه‌های آن بربیایید.