تورهای نوروزی عید نوروز

تورهای نوروزی عید نوروز

عید نوروز فرصت ویژه‌ای برای سفر هست. خصوصا که تعطیلات عید نورزو نسبتا طولانی بوده و این امکان را فراهم می‌کند که افراد به شهرها و کشورهای دور نیز سفر کنند. در این بین کشورهای اروپایی با جاذبه‌های توریستی عالی مقصدی جذاب برای گردشگران ایرانی در تعطیلات سال نو هستند.

کشورهای اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا، فنلاند، مجارستان و غیره جاذبه‌های توریستی، تاریخی و تفریحی زیادی دارند. برای سفر به اروپا نیاز به ویزای شینگن هست که البته با این ویزا می‌توان به تمامی کشورهای اروپایی سفر کرد. همچنین کشورهای شرق آسیا و آمریکای لاتین مثل برزیل، مقصدی عالی برای تفریحات نوروزی هستند.

آژانس مسافرتی بهروز گشت

یکی از آژانس های برتر در صنعت گردشگری ایران، بهروز گشت  است. بهروز گشت در سال 1376 تاسیس شده و با ارائه بهترین خدمات و امکانات سفر خاطره خوبی مشتریان خود به جا گذاشته است. بهروز گشت دارای مجوز بند الف و بند ب بوده و کلیه تورهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. این آژانس با همکاری قطرایرویز و ترکیش ایرلاین بهترین خدمات را برای گردشگران ایرانی فراهم کرده است.

آژانس مسافرتی بهروز گشت در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه فرخی، شماره 1769 واقع شده است و شماره تماس آن 88919091 – 021 و 88904041 – 021 می‌باشد.

تورهای نوروزی بهروز گشت

بهروز گشت برای نوروز تورهای زیادی را برای مسافران در نظر گرفته است. این تورها به شرح زیر هستند.

تور برزیل 11 روزه که به صورت 2 شب سائوپائولو، 3 شب ایکواسو و 5 شب ریودوژانیرو برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 5 ستاره بوده و ایرلاین آن قطر ایرویز می‌باشد.

ژاپن

تور ژاپن 10 روزه که در شهرهای توکیو، هاکونه، یوکوهاما، اوساکا، کیوتو، کوبه و نارا برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 5 ستاره بوده و ایرلاین آن قطر ایرویز است.

تور فرانسه 5 روزه که در شهر پاریس برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 4 ستاره بوده و ایرلاین آن ایران‌ایر است.

تور کانادا 12 روزه که به صورت 4 شب ونکوور، 4 شب مونترال و 3 شب تورنتو برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 4 ستاره بوده و ایرلاین آن قطر ایرویز است.

استرلیا

تور استرالیا 12 روزه که به صورت 2 شب ملبورن، 4 شب گلد کست و 5 شب سیدنی برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 5 ستاره بوده و ایرلاین آن قطر ایرویز است.

تور چک، اتریش، اسلواکی، مجارستان 9 روزه که به صورت 3 شب پراگ، 3 شب وین، یک روز براتیسلاوا و 3 شب بوداپست برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 4 ستاره بوده و ایرلاین آن قطر ایرویز است.

تور فنلاند، کشتی‌کروز، سوئد 8 روزه که به صورت 3 شب هلسینکی، یک شب کابین در کروز و 3 شب استکهلم برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 4 ستاره بوده و ایرلاین آن ترکیش ایرلاین است.

تور اسپانیا 8 روزه که به صورت 4 شب بارسلون و 3 شب مادرید برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 4 ستاره بوده و ایرلاین آن قطر ایرویز است.

ایتالیا

تور ایتالیا 7 روزه که به صورت 3 شب رم و 3 شب میلان برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 4 ستاره بوده و ایرلاین آن ایران ایر است.

فنلاند

تور شفق قطبی فنلاند 7 روزه که به صورت 2 شب هلسینکی، یک شب کابین در قطار و 3 شب رووانیمی برگزار می‌شود. اقامت این سفر در هتل 4 ستاره بوده و ایرلاین آن ترکیش ایرلاین است.

کدتخفیف سفر نوروزی در دیجی پون

بهروز گشت برای کاربران دیجی پون کد تخفیف 5 میلیون تومانی برای سفرهای نوروزی ارائه داده است. این کد تخفیف در داشبورد دارندگان این کد قرار دارد. با مراجعه به سایت دیجی پون و ورود  به حساب کاربری‌تان می‌توانید کد تخفیف سفر نوروزی را مشاهده کنید.

فروشگاه

دیجی پون به شما این امکان را می‌دهد که از کدهای تخفیف خود استفاده کنید یا آن‌ها را برای فروش بگذارید. برای استفاده از کد تخفیف سفرهای نوروزی بهروز گشت به دفتر آژانس مسافرتی بهروز گشت مراجعه کنید و این کدتخفیف را به مسئول پذیرش نشان دهدید تا از تخفیف 5 میلیون تومانی آن بهره‌مند شوید.

در صورتیکه می‌خواهید کدتخفیف سفرهای را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

با استفاده از کد تخفیف سفرهای نوروزی می توانید با هزینه کمتری تعطیلات عید نوروز را به بهترین نحو بگذارنید.