خرید کیک و شیرینی عید با تخفیف

خرید کیک و شیرینی عید با تخفیف

یکی از پایه‌های هر جشن و شادی، کیک و شیرینی هست. آدم ها دوست دارند در هنگامی شاد و خوشحالی کام‌شان را شیرین کنند و در مناسبت‌های خوشحال کننده و شادی آور به خانواده، دوستان و اطرافیان‌شان شیرینی بدهند. عید نوروز و سال نو هم یکی از این موقعیت‌هاست. شیرینی عید بخش جدایی ناپذیر مراسم سال نو در ایران است.

کیک و شیرینی‌های کیک خونه

 کیک خونه  برند تولید و توزیع کننده کیک شیرینی خانگی است. این برند در سال 1394 شروع به کار کرد. کیک خونه کیک های متنوع با ابعاد مختلفی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت همچنین شیرینی‌های مختلفی مانند پای، کرامبل، براونی و شیرینی عید تولید می‌کند. کیک خونه یکی از اولین برندهای تولید کیک و شیرینی است که فروش آنلاین دارد. شما می‌توانید محصولات مورد نظرتان را از شعبه‌های کیک خونه در قسمت سفارش آنلاین از وبسایت اختصاصی کیک خونه سفارش دهید و به راحتی محصولات متنوع و خوشمزه‌شان را در محل مورد نظرتان دریافت کنید.

کیک و شیرینی‌های کیک خونه شامل کیک هویج، کیک شکلات هلندی، کیک دبل چالکت، کیک آلبالو، کیک باکارا، کیک نسکافه، کیک سیب و گردو و غیره است. کیک خونه همچنین کوکی و پیروک آلبالو دارد.

بسته‌های شیرینی عید شامل شیرینی‌های متنوع با اندازه‌های مناسب پذیرایی عید می‌باشد که در بسته بندی‌های جذاب و با اندازه‌های متفاوت ارائه می‌شود.

خرید کیک و شیرینی از کیک خونه

خرید کیک و شیرینی از کیک خونه

برای سفارش کیک و شیرینی از کیک خونه می‌توانید از طریق قسمت سفارش آنلاین از وبسایت اختصاصی . کیک خونه  اقدام کنید و از این فروشگاه سفارش دهید. شما می توانید به راحتی با شماره موبایل در این سایت ثبت نام کنید.

کدتخفیف کیک خونه در دیجی‌پون

در صورتیکه کدتخفیف کیک خونه را دارید. ابتدا وارد سایت دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف کیک خونه را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کدتفیف خود را مشاهده و از آن در خرید آنلاین کیک و شیرینی از کیک خونه استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف کیک خونه را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

در صورتیکه کد تخفیف کیک خونه را به مبلغ 10 درصد ارزش آن در سایت قرار دهید، دیجی‌پون به صورت اتوماتیک آن را از شما خریداری خواهد کرد.

این گارانتی تضمین خرید دیجی‌پون برای شماست.

کد تخفیف کیک خونه 2 ماهه بوده و می توانید هر زمان تا پایان این دو ماه از آن استفاده کنید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید شیرینی شب عیدتان از بهترین فروشگاه، با کیفیت عالی با هزینه کمتر و به صرفه‌تر تهیه کنید.