کد تخفیف خرید دوره آموزشی نقاشی برای بچه‌ها

کد تخفیف خرید دوره آموزشی نقاشی برای بچه‌ها

نقاشی یکی از بهترین هنرهایی هست که بچه‌ها می‌توانند با آن سرگرم شوند. کودکان تمایل زیادی به شناخت محیط اطرافشان دارند و نقاشی به آن‌ها کمک می‌کند دنیای اطرافشان را بهتر بشناسند و با آن ارتباط بگیرند. نقاشی می‌تواند خلاقیت بچه‌ها را افزایش دهد. کودکان می‌توانند با استفاده از رنگ‌ها و شکل‌ها هر چیزی را که در ذهن‌شان دارند خلق کنند و هیچ محدودیتی نخواهند داشت. این موضوع یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش خلاقیت در کودکان است.

مدرسه کاسکو

آموزش نقاشی به کودکان یکی از چالش‌های والدین است. والدینی که این روزها مشغله‌های زیادی دارند و همزمان باید به امور شغلی خود و تربیت فرزندان بپردازند. مدرسه کاسکو  یک کسب و کار آموزشی برای هنرهای تصویری و گرافیکی است. این مدرسه تعداد زیادی از دوره‌های کاربردی برای کسب و کارها و اشخاص را ارئه می‌کند تا بتوانند محتوای بصری عالی تولید کنند.

دوره‌های آموزشی مدرسه کاسکو شامل طراحی انیمه و مانگا، طراحی کاراکتر حیوانات، نقاشی با گوشی و تبلت، شیت بندی معماری، فتوشاپ، تصویرسازی موشن، نقاشی دیجیتال و پیکاسوی کوچک و سایر دوره‌های مرتبط با تصویرسازی می‌باشد.

دوره آموزشی نقاشی برای کودکان

دوره آموزشی نقاشی برای کودکان

دوره آموزشی پیکاسوی کوچک در واقع آموزش نقاشی به کودکان است. در این دوره تلاش شده است که کودکان به صورت خلاقانه نقاشی را یاد بگیرند و بتوانند کاراکترها و تصاویر جدیدی را خلق کنند.

در این دوره موارد زیادی به طور کامل آموزش داده می‌شوند که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سرچ و پیدا کردن الگوها مثل فیل، گوزن، بچه
  • طراحی کاراکتر به صورت
  • طراحی سوسمار
  • پرسپکتیو و طراحی فضا
  • طراحی فونت فارسی و انگلیسی

طراحی کاراکتر صورت

این دوره آموزشی برای بچه‌ها و خصوصا پرورش خلاقیت آن‌ها عالی می‌باشد. روش ارائه دوره به صورتی است که در درجه اول به رشد خلاقیت و توسعه فرد کمک کرده و سپس اصول نقاشی را آموزش می‌دهد. تمامی سرفصل‌ها براساس روش‌های برتر دنیا در شرکت‌های دیزنی و پیکسار تهیه شده‌اند.

مدرس دوره آموزشی پیکاسوی کوچک محمد طالبی است. محمدطالبی استاد دانشگاه صدا و سیما در رشته انیمیشن، استاد واحد آموزش دانشگاه شریف در رشته تصویرسازی و دیجیتال پینت است. ایشان کارشناسی معماری خود را از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن‌شان را از دانشگاه تهران دریافت کرده‌اند.

این دوره آموزشی ضمانت بازگشت وجه تا دو روز بعد از ثبت نام دارد و اگر به هر دلیلی مایل به انصراف از حضور در دوره بودید، هزینه آن به شما برگشت داده می‌شود.

دوره آموزشی نقاشی برای کودکان

کدتخفیف دوره آموزشی نقاشی برای کودکان

دیجی‌پون برای کاربران خود از مدرسه کاسکو کد تخفیف گرفته است. این کد تخفیف به مبلغ 3 میلیون تومان برای خرید دوره آموزشی پیکاسوی کوچک قابل استفاده است. شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید از این کد تخفیف تا پایان زمان انقضا آن برای تهیه این دوره آموزشی استفاده کنید.

در صورتیکه کدتخفیف دوره آموزشی پیکاسو کوچک را دارید. ابتدا وارد سایت دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف خود را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کدتخفیف خود را مشاهده و از آن در خرید آنلاین از مدرسه کاسکو استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف دوره آموزشی پیکاسوی کوچک را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

کد تخفیف دوره آموزشی پیکاسوی کوچک 6 ماهه بوده و می توانید هر زمان تا پایان این شش ماه از آن استفاده کنید. با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید دوره آموزشی نقاشی برای کودکان را برای فرزندان خود تهیه کنید. این دوره آموزشی همچنین می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد. وقتی که می‌خواهید برای کودکان خانواده و آشنایان‌تان یک هدیه ماندگار بخرید، این آموزش قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب پیش روی شما باشد.