درآمدزایی از کد تخفیف
کد تخفیف اعتباری هست که معمولا فروشگاهها یا شرکتها برای ترغیب مشتریانشان به خرید یا خرید بیشتر در اختیار آنها قرار میدهند. این کدهای تخفیف در اکثر مواقع در حد یک پیامک باقی مانده و موجب درآمدزایی برای کسب و کار یا مشتری نمیشوند. این سردرگمی برای هر دو گروه مشکلاتی را به وجود آورده است. درآمدزایی از کد تخفیف راهکاری است که میتواند به مشتریان و کسب و کارها کمک کند تا تجربه بهتری از کد تخفیف داشته باشند.
چطور می توانیم به درآمدزایی از کد تخفیف برسیم؟
سایتهای زیادی برای به اشتراک گذاری کد تخفیف وجود دارند، همه این سایتها تنها به شما امکان میدهند که از کد تخفیفتان استفاده کنید. شما با ورود به این سایتها میتوانید کد تخفیف مورد نظرتان را پیدا کرده و با استفاده از آن خرید کنید. تنها سایتی که به شما اجازه میدهد از کد تخفیف درآمد زایی داشته باشید، پلتفرم دیجیپون است. دیجیپون پلتفرمی برای خرید و فروش کد تخفیف است. در دیجیپون میتوانید به راحتی کدهای تخفیف منحصربهفردی را پیدا کرده و با خرید و فروش آنها درآمد داشته باشید.
دیجیپون چطور کار میکند؟
با ورود به سایت دیجیپون می توانید کدهای تخفیف متنوعی را پیدا کنید. شما میتوانید هر کد تخفیف را به قیمت 60 درصد ارزش آن به فروش بگذارید. مثلا اگر یک کد تخفیف 2 میلیونی را به قیمت 200 هزار تومان بخرید، میتوانید آن را مجددا به قیمت 1 میلیون و 200 هزار تومان برای فروش گذاشته و در این معامله 1 میلیون تومان کسب درآمد کنید.
چطور درآمدمان را نقد کنیم؟
نقد کردن درآمد از کد تخفیف در سایت دیجیپون بسیار آسان است. کافیست پروفایلتان را تکمیل کرده و درخواست برداشت از حساب بدهید. درآمد شما به حسابتان واریز میشود. به دلیل اینکه کدهای تخفیف موجود در دیجیپون قیمت بالایی دارند، خرید و فروش آنها به صرفه بوده و میتواند درآمدزایی خوبی برای شما داشته باشد. با افزایش تعداد کدهای تخفیفتان و میزان خرید و فروش، این درآمد هم افزایش پیدا میکند.
بازاریابی برمبنای کد تخفیف
شرکتها و فروشگاهها به چند طریق به مشتریانشان تخفیف میدهند:
- تخفیف درصدی: در این حالت روی برخی از کالاها تا درصد خاصی تخفیف وجود دارد. این کار موجب میشود که مشتریان ترغیب شوند و خرید بیشتری داشته باشند. همچنین تگ درصد تخفیف به دلیل ظاهر جذابی که دارد در فروشهای حضوری و آنلاین میتواند به خوبی نظر مراجعه کنندگان را جلب کند. درج درصد تخفیف روی کارتهای بزرگ با رنگهای شاد مثل قرمز و زرد موجب میشود که چشم و ذهن مخاطب درگیر شود.
- تخفیف ثابت: تخفیف ثابت روی کالاها باعث میشود که مشتریان برای خرید ترغیب شوند. وقتی روی تگ کالایی در فروشگاه حضوری یا آنلاین، عددی به عنوان تخفیف درج شده باشد، مشتری به راحتی میتواند درک کند که از این خرید چقدر سود میبرد. در این حالت نیاز نیست در ذهن خود یا با استفاده از ماشین حساب محاسبه کند که این تخفیف چند تومان است. این کار مشتری را به طور مستقیم و به راحتی از نتیجه خرید خود آگاه میکند.
- تخفیف ارسال رایگان: این روش برای خریدهای غیر حضوری، به صورت آنلاین یا تلفنی امکانپذیر است. امروزه خیلی از افراد خرید خود را آنلاین انجام میدهند. در این حالت فاصله میان انبار یا فروشگاه تا آدرس مشتری بایستی توسط پیک یا پست طی شده و محصول به دست مشتری برسد. ارسال محصولات برای فروشگاهها هزینهبر است. اغلب فروشگاها این هزینه را به عهده مشتری قرار میدهند تا بتوانند هزینههای لجستیک خود را کنترل کنند. در این حالت کد تخفیف ارسال رایگان میتواند موجب ترغیب خرید بیشتر مشتریان شود. به همین دلیل خیلی از فروشگاهها برای رایگان شدن ارسال، سقف خرید تعیین میکنند یا اینکه کد تخفیفهایی برای ارسال رایگان به مشتریان خود میدهند.
استفاده از کد تخفیف
استفاده از کد تخفیف در اغلب سایتها بسیار ساده است. در صورتیکه تخفیف روی کالای مورد نظرتان اعمال شده باشد، در انتهای خرید در فاکتورتان، میتوانید سودتان را از خرید مشاهده کنید. اما اگر خرید را با کد تخفیف انجام میدهید، فروشگاه مورد نظر کد تخفیف را به منظور خاصی به شما داده است. مثلا کد تخفیف پنجاه درصدی خرید اول، کد تخفیف 200 هزار تومانی خرید بیمه تکمیلی، کد تخفیف 25 درصدی اسنپ فود، کد تخفیف ارسال رایگان دیجیکالا و غیره، در این حالت با توجه به کد تخفیفتان میتوانید خرید پرسودی داشته باشید. اگر کد تخفیفی دارید، در انتهای فرآیند خرید، در هنگام پرداخت، می توانید آن را در ناحیه مشخص شده در سایت وارد کنید و کد تخفیف را به خریدتان اعمال نمایید. در این حالت میتوانید روی خریدتان سود داشته باشید.
عوامل مهم در کد تخفیف
هنگامی که فروشگاه یا شرکتی کد تخفیف را برای بازاریابی بیشتر تولید میکند معمولا چند خصوصیت برای آنها در نظر میگیرد. فارغ از درصد یا مبلغ یا نوع کد، همه کدهای تخفیف زمان اعتبار مشخصی دارند. این زمان ممکن است یک هفته، یک ماه یا حتی یک سال باشد، اما در هر صورت کد تخفیف بعد از یک زمان معینی منقضی میشود. در این حالت کد تخفیف پس از آن زمان معین دیگر بر روی خرید مشتریان اعمال نمیشود. مورد دیگر نوع تخفیف است. ممکن است کد تخفیف تنها برای خرید اول باشد. در این حالت تنها میتوانید برای خریدهای اول خود از این کد استفاده کنید. برخی از فروشگاهها کد تخفیف خرید اول را برای جذب مشتری جدید به کار میگیرند. برخی کدها برای ارسال رایگان هستند و پس از اعمال آنها بر سبد خریدتان، هزینه ارسال محصولات از شما دریافت نمیشود. گروهی از کدهای تخفیف در خرید کنونی به شما سودی نمیدهند، بلکه درصد یا مبلغی از خریدتان را برای خریدهای آتی در کیف پول شما ذخیره میکنند. فروشگاهها با تولید این کدهای تخفیف میخواهند مشتری برای خرید دوم نیز به آنها مراجعه کند. به این نوع تخفیف کش بک گفته میشود. کش بک باعث وفادارسازی مشتری میشود و برای مشتری هم تجربه خرید خوبی را رقم میزند.
خرید و فروش کد تخفیف
خرید و فروش کد تخفیف از طریق سایت دیجیپون صورت میگیرد. دیجیپون پلتفرمی برای به اشتراک گذاری، خرید و فروش کد تخفیف است. کدهای تخفیف در دیجیپون از طرف شرکتها و دیجیپون اعتبار سنجی میشوند و همگی کدها دارای زمان اعتبار و مشخصات کامل هستند. کاربران میتوانند در سایت دیجیپون کد تخفیف مورد نظرشان را پیدا کرده و آن را به مبلغ مناسبی خریداری کرده و برای استفاده در فروشگاههای آنلاین به کاربگیرند.
همچنین کاربران میتوانند با خرید و فروش کد تخفیف درآمدزایی داشته باشند. خرید با کد تخفیف برای همه لذتبخش است. اغلب افراد هنگام خرید به دنبال کد تخفیف میگردند. در این حالت اگر کد تخفیفی در سایت دیجیپون داشته باشید، ممکن است کاربری، کد شما را بخرد و در این حالت کیف پول شما شارژ میشود. درآمدزایی از کد تخفیف در سایت دیجیپون به شما این امکان را میدهد که خریدهای بیشتری براساس نیازتان داشته باشید. هنگامی که به کد تخفیفی نیاز دارید به راحتی آن را تهیه کنید و هنگامی که کد تخفیفتان را نیاز ندارید، آن را بفروشید و کسب درآمد کنید. قطعا کدهای تخفیف ارزش بالایی دارند، چرا که همه به دنبال کد تخفیف هستند، خرید و فروش این دارایی به شما کمک میکند که خرید بیشتری انجام دهید، درآمد خوبی داشته باشید، و برای خود و خانواده تان درآمدزایی کنید.