غذای خانگی و فینگرفود

غذای خانگی و فینگرفود

صرف غذای خانگی یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سلامتی است. با این حال خیلی از ما به دلیل مشغله و کمبود زمان نمی‌توانیم همیشه برای خود و خانواده‌مان غذا بپزیم. یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه همیشه غذای خوب و با کیفیت بخوریم این است که غذای خود را از تامین کننده‌هایی بگیریم که غذای خانگی، سالم و با کیفیت ارائه می‌دهند. این روزها خیلی از کسب و کارهای حوزه غذا با استفاده از هنر آشپزی خانم‌های خانه‌دار توانسته‌اند این نیاز جامعه را رفع کنند.

غذای خانگی و فینگرفود فایامو

فایامو یک کسب و کار خانگی است که توسط خانم‌های خانه دار راه اندازی شده است. فایامو تولید و ارائه کننده غذای خانگی و خصوصا فینگر فود‌های مناسب برای رویدادها و جشن‌ها می‌باشد. تمامی مواردیکه در منوی فایامو پیدا می‌کنید توسط خانم‌های خانه‌دار در شرایط بهداشتی و با بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. این غذاها به صورت روزانه و تازه تهیه و براساس سفارشات دریافتی در آشپزخانه‌های خانگی پخته می‌شوند.

دوره آموزشی نقاشی برای کودکان

فایامو سرزمین کوچولوهای خوشمزه است. منوی آن بسیار متنوع و شامل غذاهای ایرانی و خارجی و فست فود می‌باشد. مینی همبرگر، مینی پیراشکی، پیراشکی بزرگ، رپ زبان و قارچ، رپ هالوپینو، رپ الویه، ساندویچ کوکوسبزی، تاکو، کروسان، شالومبا، کاناپه، اسپرینگ رول و بسیاری از غذاهای دیگر در منوی فایامو دیده می‌شود.

فایامو کیک و شیرینی هم دارد. کوکی دبل چاکلت، کوکی شکلات، کوکی هویج و گردو، کوکی رد ولوت و خیلی از شیرینی‌های دیگر در منوی فایامو موجود است تا شما بتوانید از آن‌ها بهره ببرید. فینگرفودهای فایامو را می‌توانید برای مصرف خانگی، جشن‌ها و مراسم و حتی رویدادهای سازمانی تهیه کنید.

کد تخفیف خرید غذا و فینگرفود

فایامو به کاربران دیجی‌پون کد تخفیف سفارش غذا، شیرینی و فینگرفود داده است. این کد تخفیف به مبلغ 500 هزار تومان برای حداقل خرید 1 میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد.

این کد تخفیف در داشبورد دارندگان این کد قرار دارد. با مراجعه به سایت دیجی پون و ورود  به حساب کاربری‌تان می‌توانید کد تخفیف خرید از فایامو را مشاهده کنید.

دیجی پون به شما این امکان را می‌دهد که از کدهای تخفیف خود استفاده کنید یا آن‌ها را برای فروش بگذارید. برای استفاده از کد تخفیف فایامو می‌توانید به شماره زیر در تلگرام پیام دهید یا با آن تماس بگیرید.

09137970155

توجه کنید که چون همه محصولات به روز و تازه تهیه می‌شوند، سفارش خود را سه روز قبل از زمان مورد نظرتان ثبت کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کدتخفیف فایامو را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

با استفاده از کد تخفیف سفارش غذا و فینگرفود فایامو می‌توانید برای جشن‌ها، مهمانی‌ها و رویدادها با بهترین قیمت با کیفیت‌ترین محصولات را داشته باشید و از مراسم خود بیشتر لذت ببرید.