کد تخفیف اشتراک تماشای فیلم و سریال

کد تخفیف اشتراک تماشای فیلم و سریال

این روزها خیلی از افراد فیلم و سریال را به صورت آنلاین از پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال تماشا می‌کنند. گستردگی اینترنت و افزایش سرعت آن باعث شده است که افراد بتوانند به راحتی فیلم، انیمه، سریال و برنامه‌های مورد علاقه خود را از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین تماشا کنند. با این امکان، دیگر نیاز نیست مثل قدیم منتظر پخش یک سریال از تلویزیون باشیم. همچنین می‌توانیم هر ساعت از شبانه روز به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه ما بنشینیم.

پلتفرم پخش فیلم و سریال گپ فیلم

پلتفرم پخش فیلم و سریال گپ فیلم

گپ فیلم یکی از پلتفرم‌های پخش و دانلود فیلم و سریال است که سال‌هاست در عرضه سرگرمی فعالیت می‌کند. این پلتفرم امکانات ویژه ای به کاربران خود می‌دهد. شما می‌توانید در پلتفرم گپ فیلم فیلم و سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین این امکان به کاربران داده شده است تا فیلم‌ها و سریال‌های مورد نظر خود را به صورت قانونی دانلود کرده و تماشا کنند. پلتفرم گپ فیلم تنوع زیادی دارد. فیلم و سریال‌ها به زبان اصلی، دوبله و باز زیرنویس فارسی در دسترس کاربران هستند.

همچنین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای انیمیشن، اکشن، علمی_تخیلی، کمدی، خانوادگی، درام، تاریخی، ترسناگ، جنگی، مستند، کلاسیک ارائه شده‌اند. گپ فیلم بخشی از سایت خود را به کودکان اختصاص داده است تا با خیال راحت برای کودکان خود فیلم و سریال و انیمیشن انتخاب کنید.

این پلتفرم همچنین دارای اپلیکیشن است که با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود می‌توانید همه جا به این مجموعه از فیلم و سریال دسترسی راحتی داشته باشید.

کدتخفیف خرید اشتراک گپ فیلم

کدتخفیف خرید اشتراک گپ فیلم

دیجی‌پون برای کاربران خود از گپ فیلم کد تخفیف گرفته است. این کد تخفیف به مبلغ 167 هزار تومان برای خرید اشتراک 6 ماهه است.

در صورتیکه کدتخفیف گپ فیلم را دارید. ابتدا وارد سایت  دیجی پون شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف گپ فیلم خود را مشاهده می کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کدتفیف خود را مشاهده و از آن در خرید آنلاین از گپ فیلم استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف گپ فیلم را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید اشتراک 6 ماهه گپ فیلم را برای تماشای فیلم و سریال در ایام نوروز با هزینه کمتر تهیه کنید. ایام نوروز یکی از بهترین زمان‌های برای تماشای فیلم و سریال در کنار خانواده و دوستان می‌باشد.