کد تخفیف صنایع دستی و هنری هفتا

کد تخفیف صنایع دستی و هنری هفتا

صنایع دستی یکی از قدیمی‌ترین و البته متنوع‌ترین هنرهای دستی ایران است. صنایع دستی ایرانی اصولا کاربردی بوده و می‌توان از آن‌ها برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. با این حال صنایع دستی به دلیل زیبایی خاصی که دارند اصولا به عنوان دکوراسیون و تزئین خانه و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. تاریخ صنایع دستی ایران به قدمت تاریخ ایران است و ایرانیان با مواد مختلفی از جمله گل، فلز، چوب، شیشه و غیره صنایع دستی زیبایی را خلق کرده‌اند.

صنایع دستی همچنین یکی از گزینه‌های هدیه دادن است. به دلیل اینکه صنایع دستی و هنری ارزش زیادی دارند و برای همه سلیقه‌ها و کاربردها ساخته شده اند می‌توان از آن‌ها به عنوان هدیه استفاده کرد. در ایران فروشگاه‌ها و تولید کنندگان زیادی برای این هنر اصیل وجود دارد.

صنایع دستی هفتا

صنایع دستی و هنری هفتا

 هفتا  ، بزرگترین مجموعه‌فروشگاه صنایع‌دستی در ایران و عرضه‌کننده‌ی بالاترین تنوع در محصولات است. هفتا یک فروشگاه بزرگ صنایع دستی و هنری واقع در طبقات اول و دوم برج میلاد است.

دسته بندی محصولات این فروشگاه شامل خانه و زندگی، مد و پوشاک، کتاب و لوازم التحریر، دکوراتیو، خوردنی، زیبایی و سلامت می‌باشد.

این فروشگاه لوازم دکوراتیو بسیار زیبایی دارد. گلدان‌های شیشه‌ای هفتا بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده و می‌توانند خانه و محل کار شما را دلنشین‌تر کنند. جا شمعی و جا عودی‌های هفتا طرح‌های متنوعی دارند.

صنایع دستی چوبی آن از زیروآلات تا تابلوهای نفیس می‌توانند به زندگی و محیط اطراف شما حال و هوای بهتری ببخشند.

آدرس فروشگاه هفتا:

تـهران,بـرج میـلاد,طبقـات اول و دوم تجـاری,مجموعـه هفتـا

۰۲۱-۵۴۹۳۹

info@hafta.ir

کد تخفیف خرید صنایع دستی هفتا

فروشگاه هفتا به کاربران دیجی‌پون کد تخفیف خرید صنایع دستی و هنری داده است. این کد تخفیف به مبلغ 200 هزار تومان برای حداقل خرید 1 میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد.

این کد تخفیف در داشبورد دارندگان این کد قرار دارد. با مراجعه به سایت دیجی پون و ورود  به حساب کاربری‌تان می‌توانید کد تخفیف خرید از هفتا را مشاهده کنید.

دیجی پون به شما این امکان را می‌دهد که از کدهای تخفیف خود استفاده کنید یا آن‌ها را برای فروش بگذارید. برای استفاده از کد تخفیف صنایع دستی و هنری هفتا به فروشگاه هفتا در برج میلاد تهران مراجعه کنید و این کدتخفیف را به مسئول پذیرش نشان دهدید تا از تخفیف 200 هزار تومانی آن بهره‌مند شوید.

در صورتیکه می‌خواهید کدتخفیف هفتا را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

با استفاده از کد تخفیف خرید صنایع دستی و هنری هفتا می توانید با هزینه کمتری برای خود، خانواده، محل کار و دوستان‌تان بهترین لوازم تزئینی و دکوری را خریداری نمیایید.