کد تخفیف خرید آجیل و خشکبار

کد تخفیف خرید آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار یکی از اصلی‌ترین خریدهای عید نوروز است. ایرانی‌ها قبل از عید آجیل تهیه می‌کنند تا در دید و بازدید ایام عید بتوانند از مهمانان خود پذیرایی کنند. خرید آجیل شب عید به صورت آنلاین یکی از راهکارهایی است که می‌تواند از شلوغی‌های اسفند ماه بکاهد و ترافیک و دردسرهای آن را کمتر کند. همچنین پیدا کردن آجیل با کیفیت و تازه در ایام خیلی اهمیت دارد.

حاجی بادومی

فروشگاه آنلاین حاجی بادومی

حاجی بادومی یک بستر آنلاین برای خرید انواع آجیل، خشکبار، ادویه، شکلات‌های پذیرایی و بسته‌های کادوییِ مناسبتی است. این فروشگاه آنلاین خرید اقلام عید نوروز را راحت کرده است و با ارائه بهترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ارسال به خریداران اطمینان می‌دهد که می‌توانند همه نیازهای خود را بدون مراجعه به بازار و سوپرمارکت‌ها تهیه کنند.

محصولات حاجی بادومی شامل آجیل، خشکبار، شکلات، تنقلات، باکس هدیه، چاشنی و نوشیدنی است. آجیل‌های حاجی بادومی شامل آجیل خام، شور، آجیل شب یلدا و آجیل شب عید می‌باشد. همچنین شما می‌توانید پست، بادام، فندق و تخمه را با بهترین کیفیت به صورت جداگانه از این فروشگاه تهیه کنید.

خشکبار حاجی بادومی شامل میوه خشک، انجیر خشک، زرشک، گردو، برگه، آلو، توت، زعفران، کشمش، مویز، خرما، خاکشیر است.

حاجی بادومی تلاش کرده است همه نیازهای خانوار را در کنار هم داشته باشد تا برای هر سلیقه و ذائقه‌ای محصولی ارائه کند.

کد تخفیف حاجی بادومی

کدتخفیف خرید آجیل و خشکبار

دیجی‌پون برای کاربران خود از حاجی‌بادومی کد تخفیف گرفته است. این کد تخفیف به مبلغ 170 هزار تومان برای خریدهای بالاتر از 1 میلیون تومان بوده و روی همه محصولات این فروشگاه اعمال می‌شود. برخلاف خیلی از کدهیا تخفیف که روی محصولات خاصی هستند، این کد تخفیف برای هر خرید شما از حاجی بادومی قابل استفاده است.

در صورتیکه کدتخفیف حاجی بادومی را دارید. ابتدا وارد سایت دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف حاجی بادومی را مشاهده می کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کدتفیف خود را مشاهده و از آن در خرید آنلاین از حاجی بادومی استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف حاجی بادومی را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

در صورتیکه کد تخفیف حاجی بادومی را به مبلغ 10 درصد ارزش آن در سایت قرار دهید، دیجی‌پون به صورت اتوماتیک آن را از شما خریداری خواهد کرد.

این گارانتی تضمین خرید دیجی‌پون برای شماست.

کد تخفیف حاجی بادومی 3 ماهه بوده و می توانید هر زمان تا پایان این سه ماه از آن استفاده کنید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید آجیل شب عیدتان از بهترین فروشگاه، با کیفیت عالی و خدمات ارسال رایگان با هزینه کمتر و به صرفه‌تر تهیه کنید.