کارت هدیه هایپراستار در دیجی پون

کارت هدیه هایپراستار در دیجی پون

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار یکی از بزرگترین فروشگاه‌های کشور هستند که همه اقلام خانوار از تره‌بار تا لوازم خانگی را تامین می‌کند. هایپراستار در سال 1388 اولین شعبه خود را در تهران، در اتوبان باکری، افتتاح کرد. همین شعبه به دلیل تنوع زیاد کالا‌ها و امکانات عالی یکی از پر رونق‌ترین شعب هایپراستار بوده است. ارائه محصولات متنوع، با کیفیت، مقرون‌به‌صرفه و تازه که از ارزش‌‌های هایپراستار است، همواره در این فروشگاه‌ها رعایت شده است.

هایپراستار بسیاری از کالاهای با کیفیت داخلی را با کیفیت استاندارد با تخفیف عرضه می‌کند. این تخفیف‌ها به صورت روزانه بر روی کالاها اعمال می‌شود تا مشتریان بتوانند نیازهای خود را با قیمتی متناسب رفع نمایند.

 فروشگاه هایپراستار
فروشگاه هایپراستار

هایپراستار شعبات زیادی در ایران دارد. این فروشگاه در شهرهای تهران، کرج، بندرعباس، یزد، اصفهان، شیراز، قم، اهواز، ارومیه، سیرجان، مشهد و قزوین شعبه حضوری فعال دارد. همچنین خرید غیرحضوری و آنلاین از هایپراستار از طریق اسنپ مارکت صورت می‌گیرد و خریدهای شما از نزدیک‌ترین شعبه هایپراستار به محل زندگی‌تان توسط پیک های اسنپ به دست‌تان می‌رسد. دسته بندی محصولات هایپر استار شامل لبنیات، نوشیدنی، میوه و سبزیجات تازه، خشکبار، دسر و شیرینی، مد و پوشاک، خواربار و نان، مواد پروتئینی، کنسرو غذای آماده، خانه و سبک زندگی، لوازم برقی و دیجیتال، دستمال و شوینده، آرایشی و بهداشتی، صبحانه، کودک و نوزاد، تنقلات و چاشنی و افزودنی می‌شود.

هایپرمارکت
هایپرمارکت

کد تخفیف هایپراستار

هایپراستار برای رفاه حال مشتریانش تخفیف خرید ارائه می‌کند. اما آنچه هایپراستار را جذاب می‌کند، کارت هدیه دیجیتال هایپراستار است. کارت هدیه دیجیتال در واقع بن خرید از هایپراستار است که روی فضای اینترنت قابل مشاهده و استفاده می باشد. این کارتهای دیجیتال مزایایی دارند که شامل راحتی در استفاده، امنیت بیشتر، در دسترس بودن در گوشی تلفن همراه و منحصر به فرد بودن می‌باشد. ویژگی این کارتهای هدیه هایپراستار به شرح زیر است:

  • بدون نیاز به چاپ کارت
  • فرایند صدور و تحویل در کمتر از 24 ساعت
  • امکان صدور به صورت انبوه و بدون محدودیت
  • مشاهده آنلاین موجودی کارت و تاریخچه تراکنش ها
کارت هدیه هایپراستار در دیجی پون
کارت هدیه هایپراستار در دیجی پون

کارت‌های تخفیف هایپراستار که در فروشگاه دیجی‌پون موجود هستند جزو کارت‌های هدیه دیجیتال هستند در صورتیکه دارای کارت هدیه هایپراستار هستید، کافیست وارد سایت دیجی‌پون شوید.

داشبورد دیجی پون
داشبورد دیجی پون

در قسمت داشبورد کارت هدیه هایپراستار را مشاهده می کنید.شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کارت هدیه دیجیتال خود را مشاهده و از آن در خرید حضوری از شعب هایپراستار و یا خرید آنلاین در اسنپ مارکت استفاده کنید.

در هنگام خرید حضوری کارت هایپراستارتان را به صندوق دار نشان دهید، صندوق دار آن را اسکن کرده و در خرید شما اعمال می کند. در خرید آنلاین در بخش کد تخفیف اسنپ مارکت، کد خود را اعمال کنید تا خرید شما با تخفیف انجام شود. در صورتیکه می‌خواهید کارت هدیه هاپراستارتان را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 80 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کارت هدیه هایپراستار شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید. در صورتیکه کد تخفیف هایپراستار را به مبلغ 10 درصد ارزش آن در سایت قرار دهید، دیجی‌پون به صورت اتوماتیک آن را از شما خریداری خواهد کرد. این گارانتی تضمین خرید دیجی‌پون برای شماست.

کارت هدیه هایپراستار
کارت هدیه هایپراستار

کارت هدیه هایپراستار 3 ساله بوده و می توانید هر زمان تا پایان این سه سال به هر میزان که تمایل دارید آن را در خریدهای خود اعمال کنید. چنانچه مبلغ خرید شما کمتر از کارت باشد، مانده‌ی کارت در همان کارت تخفیف به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن را در خریدهای بعدی تان مورد استفاده قرار دهید.