خرید محصولات کشاورزی و طبیعی با تخفیف

خرید محصولات کشاورزی و طبیعی با تخفیف

یکی از دغدغه‌های اکثر آدم‌ها این هست که محصولات کشاورزی اصل، ارگانیک و با کیفیت تهیه کنند. معمولا وقتی می‌خواهیم عسل یا زعفران بخریم، از فروشنده می‌پرسیم که اصل هست یا نه. کشور ما ایران از نظر محصولات کشاروزی و طبیعی بسیار غنی بوده و محصولات ارگانیک زیادی در آن پرورش پیدا می‌کنند. با این حال دسترسی به این محصولات معمولا دشوار هست. مثلا برای اینکه برنج خوب پیدا کنیم، باید به استان‌های شمالی ایران یعنی مازندران و گیلان سفر کنیم. برای اینکه زعفران اصل پیدا کنیم باید به خراسان سفر کنیم. کشمون کسب و کاری است که این مشکل را حل کرده است.

محصولات کشاورزی و طبیعی کشمون

 کشمون  کسب‌وکاری است که خرید محصولات کشاورزی و طبیعی مانند عسل، برنج و زعفران را به صورت مستقیم از کشاورز راحت کرده است. همه کشاورزانی که در کشمون محصول ارائه می‌کنند احراز هویت شده‌اند. محصولاتی که توسط کشاورزان ارائه می‌شوند نیز توسط تیم کنترل کیفیت کشمون تایید شده و پس از بسته‌بندی به صورت استاندارد و مطابق با معیارهای محیط زیستی به دست خریداران می‌رسند. فرایند قیمت گذاری در کشمون براساس کیفیت و نوع محصول انجام می‌شود.

محصولات کشمون

محصولات کشمون

محصولات ارائه شده در سایت کشمون شامل زعفران، عسل، خرما، برنج ایرانی، چای و دمنوش‌ها، روغن زیتون، حبوبات، عرقیات و سرکه‌ها، خشکبار و تنقلات، دست‌سازه‌ها، لبنیات بومی و ادویه‌ها می‌باشد.

زعفرانی که کشمون ارائه می‌کند جزو بهترین زعفران‌های کشور و شامل زعفران سرگل، زعفران نگین، ریشه زعفران، زعفران رشته کامل، زعفران سوپر نگین است. عسل کنار، عسل بهار نارنج و سایر انواع عسل در این سایت موجود می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی از کشمون برنج قهوه‌ای و برنج هاشمی بخرید. کشمون انواع زیادی از محصولات کشاورزی مورد نیاز خانوار را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در دسترس همگان قرار داده است.

محصولات کشمون

خرید محصولات کشاورزی و طبیعی از کشمون

برای سفارش محصولات کشمون کافیت وارد سایت کشمون  شده و سفارش خود را ثبت کنید. تمامی مراحل خرید از کشمون آنلاین بوده و نیازی نیست که برای آشنایی با کشاورزان و تامین کنندگان به شهر آن‌ها سفر کنید. شما حتی می‌توانید داستان کشاورزان را بخوانید، با محصولات آن‌ها آشنا شوید، روش کشت و تهیه محصول را بدانید و سپس خرید خود را انجام دهید.

کدتخفیف کشمون در دیجی‌پون

کشمون به کاربران دیجی‌پون کد تخفیف 300 هزار تومانی برای خریدهای بالای 2 میلیون تومان داده است. این کد تخفیف 6 ماهه بوده و برای خرید تمامی محصولات قابل استفاده است. در صورتیکه کدتخفیف کشمون را دارید. ابتدا وارد سایت دیجی‌پون  دیجی‌پون شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف کشمون را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کدتفیف خود را مشاهده و از آن در خرید آنلاین محصولات کشاورزی و طبیعی از سایت کشمون استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف کیک خونه را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

در صورتیکه کد تخفیف کشمون را به مبلغ 10 درصد ارزش آن در سایت قرار دهید، دیجی‌پون به صورت اتوماتیک آن را از شما خریداری خواهد کرد.

این گارانتی تضمین خرید دیجی‌پون برای شماست.

کد تخفیف کشمون 6 ماهه بوده و می توانید هر زمان تا پایان این شش ماه از آن استفاده کنید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید زعفران، زرشک، برنج، عسل، خرما، روغن زیتون و سایر محصولات کشاورزی را با کیفیت عالی با هزینه کمتر و به صرفه‌تر تهیه کنید.