کد تخفیف اشتراک تماشای فیلم و سریال

کد تخفیف اشتراک تماشای فیلم و سریال

تماشای فیلم و سریال یکی از تفریحات عالی برای همه افراد از پیر و جوان و کودک هست. قبل از به وجود آمدن اینترنت فیلم‌ها و سریال‌ها تنها از طریق سینما و تلویزیون پخش می‌شد و برای این تفریح باید به سینما می‌رفتید یا منتظر می‌ماندید که فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان در روز یا ساعت خاصی از تلویزیون پخش شود. اما این روزها پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال آنلاین به ما این امکان را داده‌اند که هر زمان در هر جایی تنها با اتصال به اینترنت فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌مان را ببینیم و از این تفریح در کنار خانواده و دوستان‌مان لذت ببریم.

پلتفرم پخش فیلم و سریال نماوا

یکی از پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال نماوا  ست. شما با استفاده از نماوا به هزاران فیلم و سریال قدیمی و جدید دسترسی دارید.نماوا همچنین تولید کننده بسیاری از فیلم و سریال‌هاست و خیلی از دوبله‌ها در استودیو آن انجام می‌شود.

نماوا

ژانر فیلم‌ها و سریال‌هایی که در نماوا وجود دارد شامل اکشن، جنایی، خانوادگی، مستند، کودک، ماجراجویانه، انیمه، خانوادگی، درام، کلاسیک و سایر ژانرهای موجود است. نماوا بخش ویژه‌ای را به کودکان اختصاص داده است. دیدن فیلم و سریال‌های مخصوص کودکان برای این عزیزان بسیار لذت‌بخش است. نماوا علاوه‌بر سایت اپلیکیشن دارد. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن به راحتی روی گوشی تلفن خود به این پلتفرم دسترسی داشته باشید.

کدتخفیف خرید اشتراک نماوا

دیجی‌پون برای کاربران خود از نماوا کد تخفیف گرفته است. این کد تخفیف به مبلغ 120 هزار تومان برای خرید اشتراک 3 ماهه است.

در صورتیکه کدتخفیف نماوا را دارید. ابتدا وارد سایت  دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف نماوا خود را مشاهده می کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کد تخفیف خود را مشاهده و از آن در خرید آنلاین از نماوا استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف نماوا را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید اشتراک 3 ماهه نماوا را برای تماشای فیلم و سریال تهیه کنید و از تماشای آن‌ها در ایام نوروز و در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.