اجاره اقامتگاه با تخفیف

اجاره اقامتگاه با تخفیف

سفر یکی از محبوب‌ترین تفریحات در تمام دنیاست. سالانه میلیون‌ها نفر در کل دنیا برای تفریح، خوشگذرانی، دیدن مکان‌های تاریخی، شرکت در رویدادهای تفریحی و کاری و ملاقات اقوام و آشنایان‌ سفر می‌کنند. سفر کردن بخشی از زندگی انسان‌هاست که امروزه با وجود سیستم‌های حمل و نقل مدرن و تورهای مسافرتی متنوع بسیار راحت‌تر در دسترس همه قرار گرفته است.

یکی از چالش‌های سفر اقامت در مقصد هست. همه افراد تمایل دارند در بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌ها ایام سفر خود را سپری کنند. برای اینکه در هنگام رسیدن به مقصد با مشکل نداشتن اقامتگاه مواجه نشویم، بهترین کار این است که قبل از اقدام به سفر، اقامتگاه خود را رزرو کنیم.

اجاره اقامتگاه، هتل و ویلا از اتاقک

 اتاقک  یکی از محبوب‌ترین سامانه‌ها برای اجاره ویلا، سوئیت، کلبه و اقامتگاه بومگردی در ایران است. این سامانه به کاربران خود این امکان را می‌دهد که از میان بیش از 30 هزار اقامتگاه اجاره‌ای در تهران و سراسر ایران اقامتگاه خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. اتاقک اقامتگاه‌های جنگلی، استخردار، لوکس را تنها با چند کلیک در اختیار شما قرار می‌دهد.

اجاره اقامتگاه از اتاقک

برای رزرو اقامتگاه از اتاقک شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را تعیین نمایید. با جستجو در سایت اتاقک می‌توانید فهرست کاملی از همه اقامتگاه‌های موجود در مقصد را مشاهده و براساس نیاز و شرایط مورد نظرتان آن‌ها را رزرو کنید. اتاقک با در اختیاز گذاشتن اطلاعات کامل اقامتگاه شامل عکس، امکانات، تعداد اتاق، بافت و چشم انداز و قوانین و مقررات به شما اجازه می‌دهد قبل از رفتن به مقصدتان بدانید چه اقداماتی را باید انجام دهید.

یکی از مهمترین بخش‌هایی که به شما در انتخاب اقامتگاه کمک می‌کند، نظرات کاربران است. اتاقک به درستی این بخش را مدیریت کرده است. شما می‌توانید قبل از رزرو اقامتگاه نظر کسانی که قبلا از این اقامتگاه استفاده کرده‌اند را بخوانید و در مورد شرایط و میزان رضایت یا شکایات آن‌ها اطلاع پیدا کنید. همچنین نام و مشخصات میزبان شما در اتاقک مشخص است تا امنیت سفر و اقامت شما تامین شود.

کدتخفیف اتاقک در دیجی‌پون

فر همیشه هزینه‌های زیادی دارد. خیلی افراد تمایل دارند که هزینه‌های سفر خود را کاهش دهند. اتاقک برای اینکه بتوانید با خیال راحت‌تر و به‌صرفه‌تر به سفر بروید، به کاربران دیجی‌پون کد تخفیف اجاره اقامتگاه داده است. این کد تخفیف به مبلغ 100 هزار تومان برای هر خریدی قابل استفاده می باشد و بدون حداقل خرید است.فرقی نمی‌کند که از کدام شهر و چه نوع اقامتگاهی را اجاره می‌کنید، شما می‌توانید از این کدتخفیف تا پایان زمان اعتبارش، تا 31 اردیبهشت 1403 بهره ببرید.

در صورتیکه کدتخفیف اتاقک را دارید. ابتدا وارد سایت  دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف اتاقک را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کدتفیف خود را مشاهده و از آن در اجاره آنلاین اقامتگاه از سایت اتاقک  یا اپلیکیشن اتاقک  استفاده کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف اتاقک را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی کرده و سفر بهتر و مفرح‌تری داشته باشید.