کد تخفیف رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

کد تخفیف رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

یکی از تفریحات این روزهای همه ما رفتن به کافه‌ها، رستوران‌ها و فست فودها و وقت‌گذرانی با خانواده، دوستان و آشنایان‌مان است. صرف وعده‌های غذایی، صبحانه، ناهار، شام، بیرون از خانه کنار کسانی که دوست‌شان داریم باعث می‌شود از شلوغی و خستگی‌های روزمره‌مان دور شویم و استراحتی داشته باشیم.

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

شیلا یکی از اولین فست ‌فودهای زنجیره‌ای است که بیش از 50 شعبه در تهران دارد. فست فودهای شیلا با فرمولی متفاوت تولید می‌شود و مواد تشکیل دهنده آن با انواع کارخانه‌ای تفاوت دارد که طعمی بی‌نظیر به ساندویچ‌ها و پیتزاهای شیلا می‌دهد. در منوی شیلا انواع غذاهای فست‌فودی مانند پیتزا، برگر، سوخاری، و … دیده می‌شود.

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

شیلا همچنین امکان خرید آنلاین را به مشتریان خود داده است. شما می توانید برای سفارش غذا از شیلا به صورت آنلاین از  سایت اختصاصی شیلا  استفاده کنید.

منوی شیلا بسیار متنوع است. پیتزا، ساندویج، برگر، هات داگ، سوخاری، استرامبولی و سالاد جزو گزینه‌هایی هست که شما می‌توانید انتخاب کرده و از طعم خوشمزه آن‌ها لذت ببرید.

کدتخفیف شیلا در دیجی‌پون

دیجی‌پون برای کاربران خود از شیلا کد تخفیف گرفته است. این کد تخفیف به مبلغ 100 هزار تومان برای خریدهای بالاتر از 600 هزار تومان بوده و روی همه محصولات این فروشگاه اعمال می‌شود. برخلاف خیلی از کدهای تخفیف که روی محصولات خاصی هستند، این کد تخفیف برای هر خرید شما از شیلا قابل استفاده است.

در صورتیکه کدتخفیف شیلا را دارید. ابتدا وارد سایت دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کد تخفیف فست فود شیلا را مشاهده می کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کدتفیف خود را مشاهده و از آن در خرید آنلاین از شیلا استفاده کنید. همچنین اگر در شعب شیلا هستید می توانید به صورت آنلاین غذای خود را با کد تخفیف سفارش دهید و آن را در همان شعبه دریافت کرده و میل نمایید.

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

در صورتیکه می‌خواهید کد تخفیف شیلا را بفروشید، لینک فروش را بزنید. سپس قیمت کارت را عددی مابین 10 الی 60 درصد ارزش آن انتخاب کنید و آن را برای فروش در فروشگاه بگذارید.

هنگامی که کاربر دیگری کد تخفیف شما را بخرد، مبلغ آن در قسمت حسابداری قابل رویت بوده و حتی می توانید آن را از حساب خود برداشت کرده و نقد کنید.

در صورتیکه کد تخفیف فست فود شیلا را به مبلغ 10 درصد ارزش آن در سایت قرار دهید، دیجی‌پون به صورت اتوماتیک آن را از شما خریداری خواهد کرد.

این گارانتی تضمین خرید دیجی‌پون برای شماست.

کد تخفیف شیلا 3 ماهه بوده و می توانید هر زمان تا پایان این سه ماه از آن استفاده کنید.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید به صورت آنلاین غذای خود را با تخفیف از رستوران های زنجیره ای شیلا سفارش دهید و در منزل دریافت کنید. همچنین اگر می‌خواهید بیرون از منزل و در شعبه‌های شیلا از آن استفاده کنید می‌توانید در شعبه به صورت آنلاین سفارش داده و کد تخفیف را اعمال نمایید. با این کار خریدی لذت بخش و ارزان‌تر خواهید داشت.