کد تخفیف اسنپ فود

کد تخفیف اسنپ فود

  اسنپ فود  پلتفرمی برای سفارش آنلاین غذا است. در این پلتفرم رستوران‌ها، فست فودها، کافه‌ها و فروشگاه‌های نان، شیرینی، میوه و سایر مواد غذایی غذا و مواد غذایی خود را برای فروش گذاشته و خریداران آن‌ها را به صورت آنلاین سفارش داده و در محل مورد نظر خود دریافت می کنند. در حال حاضر هزاران فروشنده فعال در این پلتفرم فعالیت می‌کنند. اسنپ فود اولین و بزرگترین پلتفرم سفارش غذا در ایران است که روزانه هزاران نفر از آن استفاده می‌کنند.

سفارش غذا از اسنپ فود

اسنپ فود تحول بزرگی در سیستم سفارش غذا ایجاد کرده است. با استفاده از اسنپ فود شما می‌توانید به راحتی در هر زمان و مکان به صورت آنلاین وعده غذایی مورد نظرتان را سفارش دهید و به راحتی دریافت کنید. اکثر رستوران‌ها و فست فودها در کل ایران در حال همکاری با اسنپ فود هستند و شما برای تهیه غذای خود گزینه‌های متنوعی دارید. سفارش شما با ناوگان حمل و نقل اسنپ با دقت زیاد و به درستی به دست شما می‌رسد و می‌توانید بدون صرف زمان و مراجعه به رستوران غذای خود را دریافت کنید.

نحوه سفارش دهی از اسنپ فود

نحوه سفارش دهی از اسنپ فود

سفارش دهی از اسنپ فود بسیار راحت است. می‌توانید اپلیکیشن اسنپ فود را نصب کرده یا از طریق سایت سفارش ثبت کنید. پس باز کردن اسنپ فود شما این امکان را دارید که محل مورد نظرتان را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند در خانه یا محل کار باشید، به راحتی می‌توانید مکان خود را در پنل کاربری‌تان ثبت کنید تا هر زمان در هر کجا بودید به راحتی سفارش دهید. پس از مشخص کردن موقعیت مکانی، اسنپ فود به شما رستوران‌ها و فست فودهای اطراف‌تان را پیشنهاد می‌دهد و حتی به شما می‌گوید که چقدر طول می‌کشد که غذا به دست شما برسد. گزینه‌های پیش روی شما خیلی زیاد هستند.

یکی از بهترین امکاناتی که اسنپ فود در اختیار شما قرار می‌دهد، نظرات کاربران و کسانی است که آیتم مورد نظر شما را سفارش داده‌اند. با خواندن نظرات می‌توانید بفهمید عملکرد رستوران یا فست فودی که می‌خواهید از آن استفاده کنید چگونه است. شما حتی می‌توانید نظر دیگران را در مورد غذایی که می‌خواهید سفارش دهید بخوانید و متوجه شوید که این وعده غذایی برای شما مناسب هست یا نه.

کد تخفیف اسنپ فود

کارت هدیه اسنپ فود که در پلتفرم دیجی‌پون قرار داد، در واقع بن خرید از اسنپ فود است. شما هر محصول و هر مبلغی که از اسنپ فود سفارش دهید، می توانید این بن را به عنوان تخفیف بر روی آن اعمال کرده و خریدتان را ارزان‌تر انجام دهید. برخلاف خیلی از کدهای تخفیف اسنپ فود که روی محصولات خاصی اعمال می‌شوند و برای آن‌ها حداقل و حداکثر مبلغ خرید مشخص شده است، این کارت هدیه هیچ شرط و شروطی برای استفاده ندارد.

کارت هدیه اسنپ فود در دیجی‌پون

اگر کارت هدیه اسنپ فود را دارید، کافیست وارد سایت  دیجی‌پون  شوید.

در قسمت داشبورد کارت هدیه اسنپ فود را مشاهده می کنید. شما می‌توانید روی لینک استفاده بزنید و کارت هدیه خود را مشاهده و از آن در سفارش آنلاین از اسنپ فود استفاده کنید.

کارت هدیه اسنپ فود 3 ماهه بوده و می توانید هر زمان تا پایان این سه ماه به هر میزان که تمایل دارید آن را در سفارشات خود اعمال کنید. چنانچه مبلغ سفارش شما کمتر از کارت باشد، مانده‌ی کارت در همان کارت تخفیف به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن را در سفارش‌های بعدی‌تان مورد استفاده قرار دهید.